Меню
Количка

За нас

ВИЕЗА ООД е оторизиран вносител за България на следните марки:

  • LAICA – ИТАЛИЯ
  • NEMOX – ИТАЛИЯ
  • SODAPOP – ГЕРМАНИЯ
  • STATUS – СЛОВЕНИЯ
  • SOLIS – ШВЕЙЦАРИЯ

Онлайн магазин WAW.BG. Мястото където ще намерите оригинални, качествени и модерни продукти. Онлайн магазин WAW.BG е модерен съчетаващ едновременно, актуални продукти и качествени производители. В него можете да откриете продукти за дома, за кухнята, за офиса и за навсякъде където се намирате, да изберете най-подходящия подарък за повод и празник. Подсигурете си миг на спокойствие и усещане за прекрасен пазар. 


ВИЕЗА ООД е дружество, регистрирано в Търговския Регистър, със седалище и адрес на управление: град София, бул. Черни връх 73, ЕИК: 206212033, идентификационен номер по ДДС: BG206212033.


Адрес за упражняване на дейността: офис/склад гр. София, промишлена зона Военна рампа , ул. Професор Иван Георгов 3  
 

Филтърните системи LAICA помагат за подобряване на вкуса на домашната вода, като елиминират всички нежелани вещества, които могат да присъстват във водопроводната вода. Филтрите LAICA са проектирани и произведени в Италия, за да предложат най-добрата филтрация с най-високо ниво на качество и безопасност.

Филтрите bi-flux ® могат да филтрират до 150 литра вода и, както всички компоненти на филтриращата кана, имат пълна проследимост, като допълнително гарантират качеството и безопасността на продукта.

 

 

„Модерна компания, която обича да обединява технологичните иновации с цялостното качество, за да създаде продукти на утрешния ден днес“


Иновирайте, предвиждайте тенденциите, идентифицирайте неизразени нужди и пазарни ниши. Това са силните страни на Nemox.


Nemox е проектиране, проектиране и производство на иновативно нишово оборудване, с високо качество, технологично и функционално съдържание, както за домашна, така и за професионална употреба.


През годините Немокс разработи и продължава да развива забележителна гама от оборудване, спазвайки основните принципи за качество, функционалност, ниски цени и икономичност на управление.


Nemox беше една от първите компании през 1994 г., която получи сертификат за система ISO 9001:2015.


Nemox конкретно рекламира „Произведено в Италия“, като поддържа дизайна, планирането и производството на своите машини в Италия. От основаването си през 1986 г. до днес Nemox е произвела над 7 000 000 машини за сладолед, специално проектирани да отговорят на нуждите на професионални оператори и семейства.


Днес Nemox International е световен лидер в сектора на машини за сладолед и сорбе за професионална и семейна употреба, благодарение на предлаганото качество, функционалност и широка гама.

Внесете живот във вашата вода
Нашите карбонатори, сиропи и практични аксесоари осигуряват свежо разнообразие във вашето ежедневие. Научете повече за нашата компания и какво представляваме тук.


Светът на сода попа
Продуктите на Sodapop са ода за жизнения елемент на водата: впуснете се в пътешествие на искрящо освежаване и се насладете на водата си, глътка по глътка, както я обичате. Независимо дали става въпрос за искрящо освежаване от производителя на сода, индивидуален вкус на сироп или филтрирана вода в най-чистата й форма - със Sodapop ще зарадвате вкусовите си рецептори и ще ободрите духа си.


Устойчивост от убеждение
В Sodapop искаме да направим консумацията на вода у дома по-устойчива и разнообразна чрез иновации и нови идеи. За тази цел произвеждаме висококачествени системи за газиране, CO 2 бутилки с висок добив, както и вкусни сиропи за овкусяване. Качеството, безопасността и устойчивостта винаги са на фокус.


Фирма от KRÜGER GROUP
Sodapop е основана като стартъп през 2017 г. и е част от KRÜGER GROUP от пролетта на 2020 г. Ние произвеждаме и продаваме системи за газиране на CO 2 , бутилки с въглероден диоксид и сиропи за ароматизиране. Нашият бизнес модел включва както нашата собствена марка Sodapop, така и продукти с частни марки от търговски партньори. Нашата работа се фокусира върху атрактивен, модерен дизайн, добре обмислена функционалност и максимален комфорт за потребителя.


При разработването на марката Sodapop, както и при нашите производители на сода, фокусът винаги е бил върху лекотата и живота. Нашата свежа, модерна идентичност на марката излъчва точно тази любов към живота и ви кара да жадувате за още. И какъв по-добър начин да задоволите това от нашите иновативни карбонатори, вкусни сиропи и страхотни аксесоари!?


Като част от глобално активната KRÜGER GROUP, утвърден семеен бизнес в хранително-вкусовата промишленост, ние сме глобално свързани и сме готови за бъдещето. KRÜGER GROUP означава най-високо качество, непрекъсната готовност за иновации и надеждност. Разработва, произвежда и продава своите продукти с около 5300 служители от 21 локации в 10 държави.


Като част от KRÜGER GROUP ние действаме отговорно.
Ако обичате газираната вода, търсите разнообразие в чашата си и
се грижите за околната среда, Sodapop е точно правилният избор за вас


Да се бълбукате е модерно
Прясна газирана вода, освежаваща безалкохолна напитка или перфектната основа за коктейл след работа с натискането на един бутон? Тази идея вдъхновява все повече хора. Така че не е чудно, че производителите от SODAPOP на устойчиви газирани напитки са много модерни.
 

 

 

1908: Основаване
Изследователят д-р В. Шауфелбергер специализира в областта на физиката. Самият той страда от ревматизъм и разработва електрическа възглавница, която облекчава болките му – ражда се нагревателната подложка. Основава фирмата Solis в Цюрих за производство и продажби.

1933: Производство на сешоар в Цюрих
Първият сешоар Solis е разработен на Stüssistrasse в центъра на Цюрих през 1933 г. Известно време по-късно, през 1944 г., фабриката в Цюрих е разширена и четири години по-късно, през 1948 г., е открит клон в Rancate в Тичино.

1933: Първият сешоар Solis, изработен от метал и дърво
Няма голям избор от материали, така че е създаден първият сешоар Solis, изработен от метал и дърво: метален сешоар в неразрушим и солиден корпус от никел, за тежка употреба, с висока мощност на издухване, без вибрации, удобен и удобен, с благородна дървена дръжка. Устройството е снабдено с трижилен кабел и заземителен щепсел, за да няма опасност от нараняване. Всички компоненти се произвеждат вътрешно в Solis - от двигателя до кабела.

1943: Преместване на производството в Тичино
Малко преди края на Втората световна война Solis следва призива на Федералния съвет и премества производството в икономически отслабения Тичино.

1958: Акценти на продукта
В допълнение към нагревателите и сешоарите Solis вече произвежда и кварцови лампи, електрически одеяла, електрически нагреватели за чинии, покривала за крака, нагреваеми килими и електрическа кафемелачка. Особено популярни: нагревателна подложка тип 223 - нагревателната подложка с патентован барабанен превключвател.

1983: Предприемачът Willy A. Nauer поема Solis
Далновидният предприемач Willy A. Nauer поема управлението на компанията и разширява компанията в Soli Group. Продължава разширяването на експортната площ.

1985: Пускане на първата в света напълно автоматична домашна еспресо машина
Малка сензация за собствения ви дом: лансирана е първата в света напълно автоматична еспресо машина за домашна употреба. Уили А. Науер и Артур Шмед поемат риска и разработват заедно тази машина-чудо. Успехът не закъснява. Към днешна дата Solis е продала над половин милион напълно автоматични кафе машини.

2002: Първият йонен сешоар
Задължителен за всеки сешоар днес, тази функция беше напълно непозната до 2002: йонна технология. Solis пуска първия сешоар с интегрирана йонна технология за европейския пазар. Йоните осигуряват по-гладка и блестяща коса, по-лесна управляемост и значително по-кратко време за сушене. Друг положителен ефект: статично заредената коса вече е нещо от миналото.

2008 г.: Честване на 100-годишнината
Областите на красотата и уелнеса, както и кухнята и климата се разширяват допълнително - както на национално, така и на международно ниво.

2011: Пускане на пазара на най-мощния сешоар Solis на всички времена
Три години изследвания и разработки, както и много часове и безброй практически тестове за завършване на перфектния сешоар: Създаден е Solis Swiss Perfection - "най-силният SOLIS досега". Перфектна циркулация на въздуха, мощност от 2300 вата, 50% повече въздушно налягане и 40% повече въздушен поток от сравними професионални сешоари, както и компактен корпус характеризират този професионален сешоар. Solis Swiss Perfection е абсолютен бестселър от лансирането си до днес, както за професионална употреба, така и за домашна употреба.

2013: Смяна на поколенията
След като успешно ръководи компанията повече от 30 години, Уили А. Науер предава управлението на Solis Group на Томас Науер. Преди това той е бил директор "Продажби, износ, маркетинг и покупки" от 2008 г. насам.

2020 г.: Бързо изсушаване
"Швейцарски продукт изсушава всички". Swiss K-Tipp провери десет сешоара. Нашият сешоар получи най-висока оценка. За да мине бързо издухването със сешоар се нуждаете от топъл въздух и силен въздушен поток. Fast Dry изсушава - както подсказва името му - косата бързо и надеждно. Освен това е лесен за използване, тъй като бутоните са разположени в средата и са подходящи както за лява, така и за дясна ръка. Fast Dry има и функция за студено изсушаване за охлаждане на косата и фиксиране на прическата.

Outlook
Можете да получите кафе навсякъде, но добро кафе ...? Това е доста по-трудно. Ние се вдъхновяваме от най-добрите баристи и продължаваме да се специализираме в КАФЕТО. Много хора обичат да готвят у дома или да канят гости на спонтанно барбекю повече от всякога. И затова ние - като вас - прекарваме много време в КУХНЯТА, за да ви гарантираме възможно най-доброто изживяване при готвене или хранене.

ВАКУУМИРАНЕТО също е важно за нас, защото тези, които вакуумират, изхвърлят по-малко храна. Гордеем се с факта, че всички наши продукти имат изключително дълъг живот; така и ние даваме своя принос към околната среда. Има много причини да очакваме с нетърпение много по-иновативни продукти от висок клас.
 

Относно STATUS
Ние планираме и управляваме целия жизнен цикъл на нашите продукти – планиране, проектиране, производство, маркетингови комуникации, продажби и сервизен център. От 1995г.

Ние комбинираме знания от областта на инженерството, технологиите, осигуряването на качество, дизайна, икономиката, комуникацията и предприемачеството.

Нашият разнообразен подход ни води към успеха.

Много се гордеем с нашата световна дистрибуция и бизнес партньорства в 40 страни по света.

Продукти, които правят живота по-лесен и удобен

Нашата цел е да внесем нещо добро в живота на всеки наш потребител. Ние се стремим да произвеждаме продукти, които правят живота по-лесен и удобен. Нашите ценности са:

  • Използваемост – Опитваме се да улесним ежедневните задължения на нашите клиенти, като им предлагаме продукти, които могат да се използват във всяко домакинство. Опитът показва, че много потребители на продукти на Status препоръчват продукти на своите семейства и приятели.
  • Качество – Само висококачествените продукти осигуряват дългосрочен успех и удовлетворение на клиентите.
  • Иновации – Непрекъснатото наблюдение на световните пазарни тенденции и търсенето на обратна връзка от нашите лоялни клиенти ни позволи да станем водещ играч в определени специализирани области. Всеки продукт е уникален по свой начин.

Избрахме нашия слоган Status Innovations, защото той най-добре описва нашите продукти, които са:

  • иновативни, уникални и различни в сравнение с подобни продукти на пазара
  • домашни – използвани за лична облага и битови нужди
  • удобни, като улесняват ежедневните задължения и ги правят по-интересни.

Кои сме ние?
Status doo Metlika  е екип от 50 отдадени, трудолюбиви и креативни личности. Създаваме силен екип, готов да учи и да се изправя пред предизвикателствата в различни области на работа. Ние комбинираме знания от областта на инженерството, технологиите, осигуряването на качество, дизайна, икономиката, комуникацията и предприемачеството.

Нашият разнообразен подход ни води към успеха.

Ние сме в постоянно преследване на нови продукти
Потребителите имат важна роля в разработването на продуктите на Status, тъй като те са предназначени да решават вашите ежедневни проблеми. По-лесно приготвяне на храна? Как да изхвърляме по-малко храна и да спестим пари? Нашата мисия е да наблюдаваме пазара и да посещаваме международни панаири, за да тестваме пригодността и приемането на нашите идеи.
 

 

За нас